Το 3ο Γενικό Λύκειο Κηφισιάς με την «Εράν music» κατέλαβε το τρίτο βραβείο του προγράμματος «Μαθητική Εικονική Επιχείρηση 2019» για την Εμπορική Έκθεση της Αθήνας.
Ο Δήμος Κηφισιάς και ο Δήμαρχος Γιώργος Θωμάκος συγχαίρουν στους μαθητές και τις μαθήτριες καθώς και στους καθηγητές τους!!
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
28/06/2023 Παιδεία
- ‹ previous
- 70 of 639
- next ›







