Ξεκινά σήμερα νέο έργο στο Δήμο Κηφισιάς, στο πάρκο Ραξέφσκι στην οδό Κωνσταντίνου Παλαιολόγου.
Το έργο αφορά στην κατασκευή νέας υδρογεώτρησης στην Δημοτική Ενότητα Νέας Ερυθραίας.
Η γεώτρηση θα χρησιμοποιείται για την ύδρευση των κατοίκων τμήματος της περιοχής της Δημοτικής Ενότητας Νέας Ερυθραίας.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
17/04/2022 ΚΕΜΜΕ
15/04/2022
- ‹ previous
- 189 of 639
- next ›







