Ενημέρωση

Από σήμερα επαναλειτουργούν όλοι οι ανοικτοί και κλειστοί χώροι των αθλητικών εγκαταστάσεων του Δήμου Κηφισιάς, για την κάλυψη αναγκών προπόνησης από αθλητές σωματείων, σύμφωνα με ενημέρωση του Υπεύθυνου Αθλητισμού, Δημοτικού Συμβούλου Νικήτα Κόκκαλη.

Η σταδιακή άρση των περιορισμών στην αθλητική δραστηριότητα ξεκίνησε και επιτρέπεται η προσέλευση σε οργανωμένες αθλητικές εγκαταστάσεις στους υποψηφίους των Πανελλαδικών Εξετάσεων οι οποίοι εξετάζονται σε αγωνίσματα για την εισαγωγή τους σε σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΤΕΦΑΑ, Στρατιωτικές Σχολές, Σώματα Ασφαλείας κ.ά.)

Ο Δήμος Κηφισιάς και ο Δήμαρχος Γιώργος Θωμάκος εκφράζουν τα  συλλυπητήριά τους για την απώλεια του δραστήριου αυτοδιοικητικού  Πλοιάρχου εα Νικόλαου Καραφωτίου ΠΝ.

Η εμβληματική και ιστορική Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς ξεκινά τη λειτουργία της στις 29 Μαΐου έως τις 14 Ιουνίου 2020, στο καταπράσινο Άλσος Κηφισιάς «Δημήτρης Ζωμόπουλος», με όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας προκειμένου οι επισκέπτες να την απολαύσουν με ασφάλεια. 

Στη διαδικτυακή συζήτηση για τα προβλήματα και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει η τοπική αυτοδιοίκηση την εποχή της πανδημίας, που οργανώνει ο βουλευτής Δημήτρης Καιρίδης, θα συμμετέχει ο Δήμαρχος Κηφισιάς Γιώργος Θωμάκος. Στη συζήτηση συμμετέχουν οι δήμαρχοι: Ηλίας Αποστολόπουλος (Παπάγου - Χολαργού) και Βασίλειος Ζορμπάς (Αγίας Παρασκευής).

Με συντηρημένα τα οχήματα και τις υδροφόρες της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου, αυξημένο προσωπικό καθώς επίσης και στενή συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς και κυρίως την Πυροσβεστική Υπηρεσία που είναι ο κύριος βραχίονας της Πολιτικής Προστασίας, ο Δήμος Κηφισιάς είχε προετοιμαστεί για την αντιπυρική περίοδο, περίπου ένα μήνα πριν την έναρξη της.

500 χειρουργικές μάσκες δωρεά της εταιρείας Autobesikos, παρέλαβε η Αντιδήμαρχος Καθαριότητας Ζέτη Κασιμάτη.

 

                           

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,

Ο Δήμος Κηφισιάς ανακοινώνει ότι τα προληπτικά τεστ για τον κορονοϊό που διενεργήθηκαν από τον ΕΟΔΥ, στις 18/5 ήταν αρνητικά.

Το Άλσος Κηφισιάς προετοιμάζεται για να φιλοξενήσει την 66η Ανθοκομική Έκθεση Κηφισιάς. Από την πρώτη μέρα που η επιτροπή Λοιμωξιολόγων έδωσε το πράσινο φως για την διεξαγωγή της έκθεσης ξεκίνησαν οι εργασίες συντήρησης από τα συνεργεία και το προσωπικό τόσο του Δήμου Κηφισιάς όσο και του Νομικού Προσώπου, προκειμένου όλα να είναι έτοιμα για τις 29 Μαΐου όπου ανοίγει τις πύλες της, η γιορτή των λουλουδιών του Δήμου μας.

Σελίδες