ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΗΠΑΤΙΤΙΔΑΣ Β
22/03/2023 |
Την Παρασκευή 17 Μαρτίου ξεκίνησε το πρόγραμμα εμβολιασμού κατά της Ηπατίτιδας Β στους εργαζόμενους του Δήμου που είναι εκτεθειμένοι στις επικίνδυνες εργασίες ( καθαριότητα, πράσινο)
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
25/10/2022 Αθλητισμός και Νέα Γενιά, Παιδεία
- ‹ προηγούμενη
- 137 από 639
- επόμενη ›







