Ομορφαίνουμε και πρασινίζουμε τις σχολικές αυλές
23/05/2018 |
Με πολλή διάθεση και χαρά τα αρμόδια συνεργεία του Δήμου Κηφισιάς ομορφαίνουν και πρασινίζουν τις αυλές των σχολείων μας.
Εργασίες φύτευσης και τοποθέτησης αυτόματου ποτίσματος πραγματοποιήθηκαν στα εξης σχολικά συγκροτήματα:
7ο και 10ο Νηπιαγωγείο Κηφισιάς
3ο και 9 Νηπιαγωγείο Κηφισιάς
2ο Νηπιαγωγείο Κηφισιάς
5ο Νηπιαγωγείο Κηφισιάς
2ο Δημοτικό Σχολείο Κηφισιάς
4ο Δημοτικό Σχολείο Κηφισιάς
8ο Δημοτικό Σχολείο Κηφισιάς
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
23/09/2021 Αθλητισμός και Νέα Γενιά
22/09/2021 Αθλητισμός και Νέα Γενιά, Παιδεία
22/09/2021 Αθλητισμός και Νέα Γενιά, Πολιτική
- ‹ προηγούμενη
- 244 από 639
- επόμενη ›







