Σε απολύμανση δημοτικών κτηρίων έχει προχωρήσει ο Δήμος Κηφισιάς (Αμαξοστάσιο, Δημαρχείο, Τεχνική Υπηρεσία κ.α.) στο πλαίσιο της λήψης μιας σειράς από μέτρα για τον περιορισμό του ενδεχομένου να μεταδοθεί ο κορονοϊός σε χώρους που, όχι μόνο εργάζονται οι υπάλληλοί του αλλά προσέρχονται και πολίτες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
15/07/2021 Παιδεία, Πολιτισμός
14/07/2021 Πολιτική, Πολιτισμός
- ‹ προηγούμενη
- 265 από 639
- επόμενη ›







