Σε απολύμανση δημοτικών κτηρίων έχει προχωρήσει ο Δήμος Κηφισιάς (Αμαξοστάσιο, Δημαρχείο, Τεχνική Υπηρεσία κ.α.) στο πλαίσιο της λήψης μιας σειράς από μέτρα για τον περιορισμό του ενδεχομένου να μεταδοθεί ο κορονοϊός σε χώρους που, όχι μόνο εργάζονται οι υπάλληλοί του αλλά προσέρχονται και πολίτες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
06/09/2021
- ‹ προηγούμενη
- 251 από 639
- επόμενη ›







