Σε απολύμανση δημοτικών κτηρίων έχει προχωρήσει ο Δήμος Κηφισιάς (Αμαξοστάσιο, Δημαρχείο, Τεχνική Υπηρεσία κ.α.) στο πλαίσιο της λήψης μιας σειράς από μέτρα για τον περιορισμό του ενδεχομένου να μεταδοθεί ο κορονοϊός σε χώρους που, όχι μόνο εργάζονται οι υπάλληλοί του αλλά προσέρχονται και πολίτες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
23/09/2021 Αθλητισμός και Νέα Γενιά
22/09/2021 Αθλητισμός και Νέα Γενιά, Παιδεία
22/09/2021 Αθλητισμός και Νέα Γενιά, Πολιτική
- ‹ προηγούμενη
- 244 από 639
- επόμενη ›







